NOKIKAVERI

Laatustandardi

Kuvituskuva nuohoojasta valmiina suorittamaan nuohousta.

Laadukasta nuohousta asiakasta kuunnellen

Nokikaverilla laatu ei ole vain sana – se on osa jokapäiväistä toimintaamme. Kehitämme palveluamme jatkuvasti ja järjestelmällisesti, jotta voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman turvallisen, asiantuntevan ja ystävällisen nuohouskokemuksen. Laaduntarkkailu on kiinteä osa kaikkea toimintaamme: tarkistamme, mittaamme ja arvioimme säännöllisesti työn jälkeä, asiakaskohtaamisia sekä viestintää.

Nuohous – ammattitaitoa ja huolenpitoa

Nokikaverin nuohoojat ovat joko ammattitutkinnon suorittaneita ammattilaisia tai koulutettavia oppisopimusopiskelijoita, jotka työskentelevät aina kouluttajan vastuulla. Jokaisen nuohoojan työ arvioidaan pistokokein vähintään kolme kertaa vuodessa. Apua on aina tarjolla joko nuohoojien tukipuhelimen kautta tai vaihtoehtoisesti muilta nuohoojilta.

Nuohoojamme:

  • käyttävät parhaita saatavilla olevia työ- ja suojavarusteita
  • työskentelevät siististi, täsmällisesti ja asiakasta kunnioittaen
  • neuvovat aina tulisijan käytön ja paloturvallisuuden osalta
  • saapuvat paikalle sovittuna aikana ja ilmoittavat muutoksista hyvissä ajoin
  • ovat tunnistettavissa Nokikaveri-logolla varustetuista vaatteista, henkilökortista ja brändätystä ajoneuvosta

Nokikaverin nuohoukset sisältävät aina kahden viikon toimintatakuun ja kaikki kohteet ovat vakuutettuja työn aikana. Maksu suoritetaan vasta tehdyn työn jälkeen.

Myynti – läpinäkyvää ja asiakaslähtöistä myyntityötä

Puhelimitse tapahtuvassa myynnissä kerromme aina heti kuka soittaa sekä sen, että soittaja on Nokikaverin nuohouspalvelusta. Kaikki puhelut nauhoitetaan asiakaspalvelun ja myynnin laadun varmistamiseksi – myös tämä kerrotaan aina asiakkaalle. Nauhoitteet poistuvat automaattisesti kolmen kuukauden kuluttua.

Myyjä sopii alla olevat asiat yhdessä jokaisen asiakkaan kanssa ennen tilausvahvistuksen lähettämistä::

  • nuohouksen hinta
  • ajankohta
  • palvelun tarkka sisältö

Nokikaverina kohtaamme asiakkaan aina hänen ehdoillaan – kuunnellen, arvostaen ja luottamusta rakentaen.

Asiakaspalvelu – kaverillista ja huolehtivaa palvelua

Asiakaspalvelumme kontaktoi kaikki asiakkaat saman päivän aikana olipa kyseessä sähköposti, tekstiviesti tai puhelu. Mikäli asiakas joutuu perumaan nuohouksen, tarjoamme aina korvaavan ajan – näin varmistamme, että nuohous tulee suoritettua ja koti pysyy turvallisena yllättävistä menoista huolimatta.

Kirjallisiin reklamaatioihin vastaamme 24 tunnin kuluessa arkipäivisin ja käsittelemme jokaisen asian yhdessä kaikkien osapuolten kanssa. Jokainen palaute on meille mahdollisuus kehittää toimintaamme entistä paremmaksi.

Lisäksi asiakaspalvelumme:

  • ohjeistaa ja opastaa asiakkaita tulisijojen käyttöön ja paloturvallisuuteen liittyvissä kysymyksissä
  • tarjoaa asiakkaiden käyttöön yli 50 nuohoojan ammattitaidon ja tuen
  • varmistaa, että asiakkaiden palautteet huomioidaan ja tuodaan osaksi kehitystyötä

Nokikaverin asiakaspalvelu toimii aina asiakkaan parhaaksi – kaverillisesti, brändinmukaisesti ja nopeasti. 

Markkinointi – avoimuutta ja reilua peliä

Markkinointimme perustuu rehellisyyteen ja asiakaslähtöisyyteen. Toimimme aina Nokikaverin arvojen ja brändin mukaisesti, kilpailijoita kunnioittaen.

Käytännössä tämä tarkoittaa:

  • jokaiselta asiakkaalta pyydetään arvostelu ja arvostelut ohjataan suoraan Googleen risuineen ja ruusuineen
  • Google-arvostelut käydään läpi säännöllisesti ja kaikkiin alle neljän tähden arvosteluihin vastataan asiallisesti asiakasta kunnioittaen
  • mainoskanavien osalta kaikkiin asiallisiin kommentteihin ja kysymyksiin vastataan ja tarvittaessa ohjataan asiakas oikeaan suuntaan – kommentit käydään läpi kahdesti viikossa
  • markkinointimateriaalit ovat aina laadukkaita, ajankohtaisia ja turvallisuustietoisuutta lisääviä
  • palveluiden hinnoittelu on selkeää ja läpinäkyvää
  • asiakkaita tiedotetaan ajankohtaisista asioista, kuten nuohouksen merkityksestä, paloturvallisuudesta sekä mahdollisista lakimuutoksista

Nokikaverin markkinointi toteutetaan aina parhaiden mahdollisten käytäntöjen mukaisesti asiakkaiden tarpeet ja toiveet huomioon ottaen.