Jätä meille palautetta
Kaikki palaute on tervetullutta, jotta voimme jatkossakin kehittää toimintaamme ja parantaa palveluitamme. Kerro meille miten onnistuimme palvelemaan sinua? Entä mitä voisimme tehdä paremmin? Alla olevan lomakkeen kautta voit jättää palautetta meille. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Reklamaatioprosessi
Meille on tärkeää, että palvelumme täyttävät odotuksesi ja olemme sitoutuneet käsittelemään reklamaatiot mahdollisimman sujuvasti. Jos koet, että palvelumme ei ole vastannut odotuksiasi, noudata seuraavia vaiheita reklamaatiota tehdessäsi.
- Ota vahingosta mahdollisimman selkeät kuvat
Liitä mukaan kuvat, jotka kuvastavat vahinkoa tai muuta reklamaation aihetta mahdollisimman hyvin
- Kuvaile tapahtunut
Kerro selkeästi, mitä on tapahtunut ja ilmoita tapahtuma-aika. Tämä auttaa meitä selvittämään tilanteen taustat mahdollisimman tarkasti.
- Selvitä kustannusarvio
Mikäli vahingosta on aiheutunut kustannuksia, liitä mukaan kustannusarvio tai laskelma korjauskuluista.
Huomioithan reklamaation määräajan
Reklamaatio tulee tehdä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa vahingon sattumisesta.
Reklamaation käsittelyaika
Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä ja pyrimme vastaamaan 1-2 arkipäivän kuluessa. Käsittelyn jälkeen olemme sinuun yhteydessä jatkotoimista.
Kiitos yhteistyöstä reklamaatioprosessin sujuvoittamiseksi!