NOKIKAVERI

Hände något fel?

Illustrationsbild av en sotare som är redo att utföra sotningen.

Skicka oss feedback

All feedback är välkommen så att vi kan fortsätta utveckla vår verksamhet och förbättra våra tjänster. Berätta för oss hur vi lyckades betjäna dig. Vad skulle vi kunna göra bättre? Du kan lämna feedback via formuläret nedan, och vi kommer att kontakta dig så snart som möjligt.

Reklamationsprocess

Vi anser att det är viktigt att våra tjänster uppfyller dina förväntningar, och vi är engagerade i att behandla reklamationen så smidigt som möjligt. Om du tycker att vår tjänst inte har motsvarat dina förväntningar, följ dessa steg när du gör en reklamation.

  1. Ta tydliga bilder av skadan
    Bifoga bilder som tydligt visar skadan eller andra reklamationsorsaker så bra som möjligt.
  1. Beskriv vad som hänt
    Förklara tydligt vad som hänt och ange händelsens tidpunkt. Detta hjälper oss att undersöka situationen så noggrant som möjligt.
  1. Ta fram en kostnadsuppskattning
    Om skadan har orsakat kostnader, vänligen bifoga en kostnadsuppskattning eller beräkning av reparationskostnader.

Observera reklamationsfristen
Reklamationer ska göras senast 14 dagar efter att skadan inträffade.

Behandlingstid för reklamation
Vi behandlar reklamationer i tur och ordning och strävar efter att svara inom 1-2 arbetsdagar. Efter behandlingen kommer vi att kontakta dig om nästa steg.

Tack för ditt samarbete för att göra reklamationsprocessen smidigare!

Feedbackformulär

    Jag godkänner integritetspolicyn.